fbpx

Realitní servery nic…Facebook propagace – výsledek PRODÁNO

„Opravdová láska to je nakonec vždycky rodina. Podívejte se, Alžběto, co já mám před sebou úkolů:
trojtaktní motor, zvukový film, vyzvednout význam Komenského. A kdybych měl rodinu, tak by tady stálo: 3 litry mléka, půlku chleba, vyzvednout sako z čistírny.“
(Jára Cimrman ležící spící)


Moji klienti jsou tak trochu moje rodina. Vždycky si říkám, jak se jim v novém domově asi bydlí?
Koupili si to, co opravdu chtěli? Splnili si svůj sen?

Já mám před sebou také spoustu úkolů:

  • dělat lidem radost a nepřidělávat jim starosti
  • dělat svou práci tak, abych se na sebe večer mohla podívat do zrcadla a říct: „Jsi dobrá.“
  • vykouzlit úsměv na tváři
  • splnit sen i sobě

    Někdy to jde, jindy je to těžké. V této době mívám chuť s tím praštit a jít pracovat do Lidlu, z práce odcházet s čistou hlavou, nic neřešit, po šichtě si sednout na zahradu a jen tak lelkovat.

    Ale v té těžké době přijde klient a vy víte, že to půjde.
    Tak to bylo i s Herinkem https://realityheliman.cz/nemovitost/rodinny-dum-294-m2-pozemek-990-m2-ul-nad-rybnikem-herink/
    Začalo to tak jako vždy: foto, video, dron…Pak ale končila smlouva, dům stále nebyl prodaný a já se začala smiřovat s prohrou i s tím, že nesplním majitelům sen o novém bydlení.
    Ale víte co? Klaplo to!
Videoprohlídka



Jako u každé zakázky jsme dům inzerovali na největších realitních serverech, sreality.cz a idnes.cz. Ani po více než 6 měsících však nepřicházela žádná nabídka a zvlášť v posledních měsících se lidé neozývali…
Čekat a doufat, že někdo zavolá, to není náš styl. My tomu raději jdeme naproti…
Od samého začátku jsme propagovali dům na sociálních sítích, měli vytvořený profesionální web nemovitosti a aktivně oslovovali potencionální zákazníky.


Dle přesných specifikací jsme oslovili 37 303 lidí a naše reklama se zobrazila celkem 125 167x.

Čísla z kampaní na Facebooku

Propagace byla aktivní 6 měsíců, web zaznamenal 9 175 zobrazebí stránek.

Čísla z webové stránky.

A opět se to vyplatilo. Budoucí kupující zareagoval na reklamu na Facebooku a zaslal nám poptávku přes web s tím, že má o dům vážný zájem.

Kdybychom kampaně spuštěné neměli, sen majitelů o změně bydlení by se rázem rozplynul…

A příběh pokračuje…
Zmíněný zájemce tzv. přišel, viděl, koupil.
Původní majitelé nemovitosti už měli vybraný jiný dům, s jehož makléřkou jsme jen doladily termíny a čekaly, že si společně pogratulujeme, jak hezky jsme to zvládly.

Ale ejhle.
Katastr se vlekl (tam jsme volali každý den) a nic nešlo tak, jak mělo. Majitel si zlomil nohu (holt balení je mrcha). Všem začalo být pěkně horko. Stálo nás to spoustu nervů, ale nakonec se vše protáhlo jen o týden a nyní si původní majitelé nemovitosti užívají nového domova.

Výsledek už znáte.



Jak říká Jára Cimrman: Opravdová láska, to je nakonec vždycky rodina.

Chtěli byste prodat nemovitost?

Ráda vám pomůžu.

Zavolejte mi na telefonní číslo +420 732 914 682 nebo napište na email misa.odvarkova@realityheliman.cz
Společně určitě něco vymyslíme.

Compare listings

Compare