V září loňského roku se na mě obrátila kamarádka, že její výborný kamarád chce prodat atypický byt. Už ho nějakou dobu prodává a bez jediné prohlídky. Domluvili jsme se na obhlídce bytu a v určený den, jsem přijel se na byt podívat. Musím říct, byt po kompletní rekonstrukci, z typického tři kákáčka vzniklo prostorné, vzdušné na Jih orientované 2+kk s ložnicí, předsíní, kuchyňským koutem a velkým obývacím pokojem kde hlavní dominantou, a to jsem viděl úplně poprvé, byla VÍŘIVKA.
Musím se přiznat, že v první chvíli jsem nevěděl co si o tom mám myslet, ale nakonec jsem si řekl: ,,Sakra to je výzva tohle prodat.“ Vyřešili jsme Zprostředkovatelskou smlouvu, podepsali a začali přípravy pro prodej. Pozval jsem si kolegy ze Seven Promotion, konkrétně Johanku Perneckou, kluky z Real estate production na foto, video, dron a 3D scan a pustili jsem se do práce.
Během přípravy a focení nemovitosti ale i následně minimálně týden, jsme spolu s mým marketingovým guru Martinem Štěrbou vymýšleli marketingový plán, koho a jak oslovit, jaké prodejní kampaně připravit. A pak přišel den D, hodina H a minuta M a spustil se prodej na realitních serverech, spustili se prodejní kampaně na sociálních sítích a rozjeli jsme to. Využili jsme v propagacích všechny podklady, které jsme měli k dispozici – videoprohlídka, fotografie abychom maximalizovali šanci na prodej.
Ohlasy ze sociálních sítích byly různé, že to je zajímavé, až po ty, co byt odsuzovali stylem: ,,Jen blázen si dá do bytu a obýváku vířivku“. Jako už je zvykem, tak bylo mnoho negativních komentářů.
Na rovinu, prohlídek nebylo moc, nebyli zástupy a davy zájemců, zde to bylo naopak, prohlídek bylo za celou dobu od zveřejnění pouze pět. Ale jak říká jedno přísloví „kdo je připraven, není zaskočen“ a my po pěti měsících máme byt v REZERVACI. Kupuje ho mladý pár, slečna je z Argentiny, pán z Česka. Už se těší, jak si byt, než přijdou děti, užijí. Majitel je spokojený, věděl, že tento prodej nebude rychlý. Zakládám si na výborné komunikaci. Pravidelně jsem klienta informoval, posílal čísla z kampaní, protože to jasně ukazuje, že jsme nečekali až nám to spadne do klína.
Závěrem? Jsem rád, že jsem tuto výzvu přijal a že mám další dva spokojené klienty, protože popravdě a zcela upřímně, ne každý atypický byt si najde svého kupce. Ale vždy se snažíme se s tím maximálně poprat.
A na závěr pár čísel, grafů a statistik.
Jenom díky reklamě na Facebooku jsme oslovily 23 188 relevantních uživatelů a reklama se zobrazila 44 590x. Je to prostě už standard, který nesmí chybět. Čísla nejsou na první pohled vysoká, ale cílili jsme na publikum, které bylo nejvíce relevantní a byla šance, že budou mít o tento byt zájem. Už nestačí jenom realitní servery.
Vždy nad obchodem přemýšlíme a přistupujeme individuálně!
A nakonec čísla z webu. Nejenom díky placeným propagacím, ale i díky příspěvkům stránka https://realityheliman.cz/nemovitost/byt-2kk-83m2-ul-belocerkevska-praha-10-vrsovice/ zaznamenala 3 883 zobrazení stránky a uživatelé na stránce zůstali v průměru 1 minutu a 38 sekund.
Rádi byste prodali nemovitost?
Klidně zavolejte +420 608 705 230 nebo napište na email miroslav.heliman@realityheliman.cz