V Březnu jsem převzal k prodeji nádhernou nemovitost, kterou skoro rok bezúspěšně měla v nabídce jedna velká realitní kancelář.
A jak už nadpis napovídá, když dva dělají totéž, není to totéž. S majiteli jsme si sedli, nastavili postup, odsouhlasili si CO uděláme jinak a dali jsme se do práce.
Trocha srovnání:
- Předchozí realitní kancelář nabízela skoro rok/5 prohlídek
- my nabízeli 4,5 měsíce 12 prohlídek.
A co nám pomohlo?
Fotky, které zachycovaly emoce domu, zahrady, výhledu do okolní krajiny.
Home staging, který dodá nemovitosti ten správný šmrnc a hlavně cílené kampaně na sociálních sítích, díky kterým jsme oslovili celkem 67 tisíc lidí, z toho se na nemovitost proklikli celkem 17 520x. Tohle byl jeden z hlavních důvodů, proč jsme krásný srub prodali. Nenechali jsem nemovitost pouze na realitních serverech, ale aktivně jsme oslovovali potencionální zájemce.
Sílu placené reklamy na Facebooku potvrzují čísla z webu. Níže můžete vidět, že za celé období 4,5 měsíců, co jsem nemovitost nabízel byla stránka nemovitosti zobrazena celkem 15 500krát! Uživatelé na stránce zůstávali v průměru 1 minutu a 11 sekund. A přesně tohle stačilo aby se srub nakonec prodal.
Stále se přesvědčuji o tom, že v dnešní době nestačí nemovitost „jen nafotit a dát na inzertní servery“, ale je potřeba nadstandardní péče, aby prodávající prodal za nejvyšší možnou cenu.
Nemovitost rezervoval nesmírně sympatický mladý pár, který se na bydlení ve srubu a s přírodou okolo ohromně těší.
Moc děkuji lidem, které mám v týmu a prodávajícímu s rodinou za důvěru.