Ano, přesně tak dlouho probíhal prodej nadstandardně zrekonstruované vily v Hradci Králové, než jsem nabídku převzal. Bez výsledku, bez prodeje, bez kupce.
Nemůžu soudit předchozí makléře, mohu posoudit pouze kolegu který měl prodej na starosti těsně přede mnou. Kvalitní fotografie, video prohlídka, inzerce. A přesto se nepodařilo prodat.
A nám stačily tři měsíce včetně přípravy…
Ano, čtete dobře, tři měsíce nám stačily na to abychom našli kupce na tuto vilu.
Jak je to možné? Rád přijímám výzvy a tohle byla výzva opravdu velká, ale ani na vteřinu jsem nezapochyboval, že bych se do prodeje nepustil. Sešel jsem se s paní majitelkou, vyslechl její požadavky, její představy, domluvili jsme strategii prodeje, jelikož každá nemovitost je jiná, každý majitel má jiné priority a přání a podle toho se musí (nebo by se mělo) postupovat při přípravě prodeje, nastavili si časovou osu a pustil jsem se s mým týmem do práce.
Zde to bylo o to náročnější, jelikož byla vila nákladně a kvalitně rekonstruována a zařízena stylem, který se líbí opravdu menší části potencionálních klientů. Interiér domu vyhovuje spíše klientele z východních zemí, méně pak klientele české.
Vilu jsme fotili, skenovali 3D scanem, pořizovali letecké záběry z dronu, natáčeli video prohlídku, ale tím jsme zdaleka nekončili. Videa se následně dabovala do ruského a anglického jazyka a anglická verze se ještě opatřila čínskými titulky. A proč? Jak už jsem zmínil výše, naším cílem bylo oslovit klientelu z východních zemí prostřednictvím sociálních sítí, ale i klientelu českou.
Proces prodeje
Když bylo vše nafoceno a připraveno, spustili jsme inzerci. Ale ne hned na realitních portálech, ale přesně dle domluvy s paní majitelkou, pouze na sociálních sítích 12.3.2021, realitní servery jsme nechali zatím „spát“ i z toho důvodu, aby si veřejné servery od nabídky tzv. „odpočinuly“. Celý jeden měsíc běžely pouze cílené kampaně na sociálních sítích ať už v Českém jazyce, nebo i kampaně cizojazyčné. Celý měsíc jsem odpovídal na komentáře, odpovídal jsem i na „hejty“ od lidí, kterým se styl nelíbí. Ne všem se všechno líbí. Ale i to patří k prezentaci na Facebooku. Naštěstí mám v týmu marketingového mága a poloboha Martina, který má, co se týká sociálních sítí, volnou ruku.
Přesně po měsíci, konkrétně 11.4.2021 jsme spustili i inzerce na realitních portálech Sreality a reality Idnes. Deset dní se nic nedělo, ale pak to přišlo! Začaly zvonit telefony, a přišly první dotazy z realitních serverů na nemovitost. Po 14 dnech v inzerci přišly v jeden den dvě poptávky, byly domluveny první prohlídky nemovitosti, jedna s neskutečně sympatickým mladým párem, který se pohybuje ve světě financí, druhá prohlídka byla s klientem, který byl cizím státním příslušníkem.
Po týdnu od prohlídek jsme uskutečnili druhou prohlídku se mladým párem, kde bylo dohodnuto, že si zájemci přivedou architekta a stavebního technika. Schůzka dopadla na výbornou, tak jak jsme očekávali a do e-mailu přišla zpráva „Pošlete Rezervační smlouvu“.
A v pátek 14.5.2021 v 9.40 hodin dopoledne jsme podepsali Rezervační smlouvu. A jelikož si u nás v Reality Heliman s.r.o. zakládáme nejen na kvalitě naší práce ale i na transparentnosti a i bezpečnosti a jistotě obchodu pro všechny zúčastněné, společně s Rezervační smlouvou jsme podepsali i smlouvu o Advokátní úschově rezervačního poplatku.
První krok tedy máme za sebou, nyní začneme připravovat Kupní smlouvy.
U nás v Reality Heliman nikdy neuslyšíte od makléře JÁ…. Ale vždy MY společně! Tak jako zde, v Hradci Králové jsme vše s paní majitelkou řešili společně!
Pár čísel závěrem:
Díky Facebook reklamě jsme oslovili 33 450 lidí a reklama se zobrazila 91 260x. Kampaně jsme rozdělili dle toho jakým jazykem uživatelé mají nastavené prohlížeče, abychom oslovili co nejvíce relevantní publikum. Logika kampaní byla poměrně jednoduchá. Lidem co měli v ruském jazyce jsme ukazovali video nadabované rusky a u ostatních jazyků úplně stejně.
V období 19.3.2021 – 13.5.2021 se detail nemovitosti Odkaz na prezentaci nadstandardní vily v Hradci Králové zobrazil celkem 8 895x a uživatelé byli na webu v průměru 2 minuty a 22 sekund. Za jeden pouhý den (5.5.2021) jsme dokonce za den zaznamenali 1 654 zobrazení této nemovitosti! To je přesně ten nárůst v grafu, který vidíte níže.
Investuji do každé zakázky, ať už se jedná o profesionální prezentaci, tak hlavně do marketingu abychom nečekali až se někdo ozve z realitních serverů, ale šli potencionálním zájemcům naproti.
Tohle je pro dnešek vše. Moc děkuji úžasné paní majitelce za důvěru při prodeji a věřím, že novým majitelům se tady bude pěkně bydlet!
Rádi byste prodali nemovitost?
Klidně zavolejte +420 608 705 230 nebo napište na email miroslav.heliman@realityheliman.cz